Samsung, pinsamast i stan!

Samsung pinsamast i stan!


Idag var jag och Per i stan för att titta på den nya samsung AC:n, Det har varit mycket snack ute på stan och våra förväntningar var höga.


Men det var dock det pinsamaste jag har sett. Anmärk att alla nya AC:s håller C ton men på den här modellen har dom satt på ett ribbat fläktnät, Då blir ju tonen en D ton och det var det pinsamaste vi har vart med om på länge hahaha.

Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

//Max Ankowiak                                                                                                                                 

Haha ribbat fläktnät på en C-ton...riktigt illa Samsung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0